neděle 22. ledna 2012

Co jsem se naučil v prvním pololetí z matamatiky

Matematika mě moc baví, na prvním stupni mi moc šla.
Teď už jsme na druhém stupni a jde mi o něco hůř, ale pořád mne baví. :)
Tady máte věci, které jsme se v prvním pololetí z matematiky učili:

1) opakování desetinných čísel
2) písemné sčítání a odčítání desetinných čísel
3) písemné násobení a dělení desetinných čísel
4) opakovali jsme objem a povrch krychle a kvádru
5) počítání stupňů a druhy stupňů
6) násobení a dělení stupňů i sčítání a odčítání stupňů
7) sčítání a odčítání stupňů, minut a vteřin
8) násobení a dělení stupňů, u dělení jen dvěma
9) osová souměrnost
10) některé z řeckých písmen

To vše jsme se ve škole učili a moc mě to bavilo.
Byla to fakt zábava.
Myslím že jsem se toho naučil dost. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat