neděle 20. října 2013

Termoska

Termoska po domácku


Ve škole byl zadán úkol, musel jsem vyrobit termosku, taky mi to dalo zabrat....
Co jsem na ni potřeboval: polystyrén (3 cm tlustý), lepidlo na polystyrén, nůž, alobal, pravítko, tlustý drát, sklenici, lepící pásku, tužku, brusku, papír.

1. Nařezal jsem si polystyrén na dlouhé pláty (po změření) a na sklenici jsem přilepil oboustrannou páskou alobal, po té obtočil lepící paskou.

2. Rozřezal jsem pláty polystyrénu na obdélníky a ty jsem následovně uhladil rozehřátým nožem pro zpevnění.

3. Lepidlem na polystyrén jsem slepil obdélníky k sobě, změřil a na nařezal spodek a hořejšek termosky a nechal jsem zaschnout.

4. Ke slepeným obdélníkům jsem přilepil spodek termosky, uřízl tlustý drát, víko obalil alobalem a lepící páskou.

5. Po zaschnutí jsem alobalem a lepící páskou obalil i zbytek termosky. Do rohu termosky jsem zabodl drát, ten se spojil s víkem a vzniklo odklápěcí víko.

6. Na konec jsem do obalu dal sklenici (dá se vyndat) a bylo hotovo.

Byla to promne výzva. :)

-doufám že se líbilo


Žádné komentáře:

Okomentovat